Hledat
volejte: 604 33 77 33
po - pá od 8:00 do 18:00
so a ne od 10:00 do 16:00

Přijeďte k nám vyzkoušet vybraný vůz

Nejdůležitější je pro nás spokojenost zákazníka. Naše vozi jsou prověřeny, ale rozumíme, že většina kupujících je od přírody podezíravá. Nebudeme nic tajit a se zákazníkem vše projdeme a vozidlo ukážeme. Nejdůležitější součástí této prohlídky je určitě testovací jízda ve vybraném voze. Na co se zaměřit jsme vybrali a sepsali do několika bodů.

Na co se zaměřit během testovací jízdy

1. Motor

Pomalu se rozjeďte. Chod motoru by měl být plynulý, bez jakéhokoliv škubání. Zrychlujte až do maximálních otáček. Během záběru motoru by se neměly projevit žádné prodlevy či ztráty výkonu. Je-li motor vybaven turbodmychadlem, trvá chvíli, než začne učinkovat. Pak by měl být znatelný plynulý výkový nárůst.

2. Převodovka

Řazení musí jít plynule, lehce a přesně. Vyzkoušejte jej při pomalé, klidnější jízdě, ale i při sportovnější jízdě s vytáčením otáček motoru do maxima.

3. Automatická převodovka

Během přeřazování se nesmí ozývat žádné zvuky, které by signalizovaly, že zařazení nebylo okamžité. Mezi jednotlivými stupni by měly být přechody plynulé a bez rázů. Pokud se objeví škubání, je problém buď se spojkou nebo s automatickou převodovkou.

4. Sbíhavost

Na rovném a bezpečném úseku sundejte na chvíli ruce z volantu a pozorujte, jestli auto netáhne do stran. Totéž zkoušejte při zvyšování a snižování rychlosti.

5. Brzdy

Účinek brzd ověřujte prudkým brzděním z vyšší rychlosti. Neměly by se ozývat neobvyklé zvuky, rány či vibrace, to by naznačovalo problém např. s kotouči či destičkami a mohla by Vás čekat další investice do opravy. Na rovném úseku na chvíli uvolněte volant a brzděte. Pokud auto „nedrží stopu", jsou na vině špatné brzdy, uchycení náprav, vadná geometrie nebo sjeté pneumatiky.

6. Podvozek a tlumiče

Ještě před jízdou zkuste jednoduchý test. Zatlačte na blatník v místě nad tlumičem, jako byste chtěli auto rozhoupat. Rozhodně by nemělo v houpání pokračovat! Při prudkém zastavení by v žádném případě nemělo dojít ke zhoupnutí vozidla a k tendenci zpětného pohybu vozu. Rázy nebo vibrace způsobené nerovností vozovky by se neměly přenášet do samotného řízení. Tento jev může být způsoben opotřebením závěsů ramen, čepů řízení, stabilizátorů apod.

7. Poloosy

Na test poloos je třeba vybrat místo, kde je možné zatáčet na obě strany. Od pomalého rozjíždění do kruhu přejděte k razantnějšímu přidávání plynu. Neměly by se ozývat žádné neobvyklé zvuky, zejména byste neměli slyšet zvuky podobné přeskakování řetězu na ozubeném kole. Pokud se tak stane, poloosa je špatná.

8. Ložiska kol

Opotřebení ložisek se projeví slyšitelným hučením. Za jízdy pozvolna otáčejte volantem z jedné strany na druhou tak, aby se váha vozu přenášela na strany. Poslouchejte rozdíl mezi zvukem při zatížení a odlehčení - opotřebované ložisko začne při zatížení výrazně hučet.

9. Výfuk, katalyzátor

Na závadu výfuku nebo katalyzátoru by vás měly upozornit různé druhy zvuků jako např. zvonění, kovový či cinkavé zvuky. Optická kontrola může odhalit  výrazně zkorodovaná místa.

Aktuality
Výkup aut za nejlepší ceny
18.2.2013
18.2.2013
Vykoupíme váš vůz na nejvyšší možnou cenu. Autobazar DAVO Plus od Vás koupí vůz a přebere za Vás věškeré záruky a garance plynoucí z prodeje. Vyzkoušejte si nás, určitě budete spokojeni. Budeme se těšit na Vaši návštěvu.
Nové webové stránky
17.2.2013
17.2.2013

Spustili jsme novou verzi webových stránek autobazaru DAVO Plus. Rádi bychom Vás upozornili na několik nových online služeb, jako rozšíření vyhledávacích funkcí vozidel, přehlednější zobrazení detailu vozidla, možnost využít několika online formulářů pro rychlejší a pohodlnější komunikaci s autobazarem.

Odběr novinek
odebírat zrušit zasílání novinek
Záruka pro ojeté vozy